2012. április 21., szombat

1.

-Értsd meg Anne , nem az volt aminek gondolod !!
-Jaj Jake..persze!! Csak egy baráti smárolás volt , nem ? Kíváncsi vagyok hány ilyen barátnőd van még..
-Maradj velem kérlek !!
-Felejts el ..
Hátat fordítottam és elmentem . Szakítottam a focicsapat kapitányával.. ezzel még az évkönyv első oldalára kerülök .HAHA!
Hazafele menet láttam Jaket a kocsijában smárolni egy csajjal.Nem tudom melyikőnk jött ki jól ebből.. valószínűleg ő.
Beléptem a házunkba és mindenhol kartondobozok voltak.
-Anyaa!! Apaa!!
-Kicsiim ! Meglepetés!!-vigyorogtak.
-Mi? A dobozokban van? Ez valami több részes legó vagy mi ??
-Butus.. költözünk !!New Jerseybe -mosolygott anya.
-Ez valami szar vicc??Én nem megyek sehova!!

A Jersey ház.. egyedül vagyok fent az emeleti szobában.Van egy hatalmas erkélyem.Mindig erre vágytam!! A régi házunkban nem volt erkély..Apáék már berendezték az egészet mielőtt idejöttünk.. Nem értem miért nem mondták el . Van egy fekete zongora a szobámban. Szép meg szeretem a zongora hangját .. de NEMTUDOK zongorázni..Anya áthívta a szomszédokat vacsorára.Azt hiszem kihagyom és inkább alszok vagy kitalálok valamit.Félek az idegen emberektől..

-Anne !! Gyere le ! 10perc és itt vannak !
-Nem akarok Anya.
-Kérlek !!
-Nem.
-Előbb utóbb úgyis éhes leszel..
Hát megérkeztek.Hallom ahogy nevetgélnek és beszélgetnek.
Elmentem fürdeni , előszedtem a cuccaimat , felöltöztem aztán bekapcsoltam a gépet.Valaki kopogott az ajtón.
-Gyere Anya.
Benyitott valaki , de nem anya volt.Magas fiú , barna hosszúkás haj és a szeme .. olyan zöld , hogy azt hiszem kihagyott párat a szívem.
-Szia .-mosolygott.-Chris vagyok.
-Szi..Szia .Én Anne.Te , hogy jöttél fel??
-Hát .. a lépcsőn.-nevetett.Olyan aranyosan nevetett , a hangja pedig tökéletes frekvencián volt a fülemnek.
-Anya küldött igaz ?
-Hoztam fel sütit.-nyújtott felém egy muffint.
-Menjünk az erkélyre.-felálltam és kiültem az egyik székre.Ő jött utánam.
-Tudtad, hogy a szemben lévő erkély , az én erkélyem?
-Hüü ...-azt hiszem megfogok őrülni.Minden lépésemről tudni fog.Felnéztem az égre , tele volt csillagokkal.Tiszta volt az ég.Csak bambultam fölfelé.
-Mit nézel?-kérdezte.
-Az eget.
-Na ne mondd !! Azt hittem focimeccset.
Elnevettem magam aztán ránéztem. Mosolygott.És a szemei .. elvesztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése