2012. április 23., hétfő

5.

Másnap este újra ott volt velem és a karjaiban aludhattam el .. és nem csak ezen az estén , hanem az elkövetkezendő 2 hónapban  minden éjjel. Imádom , ahogy megcsókol , ahogy ölel . Fura , hogy soha sem mondtuk ki hogy együtt vagyunk.. akkor viszont nem is vagyunk úgy "együtt" együtt . Ez ezerszer több annál ! Nem érdekel már semmi más , a többi embert kizártam a világomból . Anyám szerint beteg vagyok és pszihológushoz akar vinni , pedig ez nem betegség csak szerelem .. szeretet . Ki tudja?! Mert én nem .
Beleborzongok ha hozzám szól , hozzám ér.Imádom.
Az iskolának vége lett , nem illeszkedtem be .. várható volt.Vége lett a nyárnak. Nem csináltam semmit. Csak vele voltam minden este , délután és néha reggel is. Ha nem volt otthon és esetleg én sem , arra vártam , hogy este legyen. Ez most is így van. Vele akarom leélni az életemet.
Bárcsak tudnám mit gondolsz valójában Chris .. bárcsak tudnám mi ez . De igazából ez rohadtul nem fontos !! Csak legyünk együtt örökre szépszeműm ! Már soha nem félek semmitől .. csak attól hogy elveszítelek.. vajon te is félsz ettől? Vajon te mitől félsz? Milyen érzések vannak benned? Szerettel már úgy valakit , mint engem?? Mert én soha senkit nem szerettem még úgy és nem is fogok úgy szeretni , mint téged !
Ezek jártak a fejemben , mint amikor az utolsó augusztusi hullócsillagokat néztük az erkélyen. Ő végig ölelt és a vállamat puszilgatta.
-Furcsa , hogy ilyen nyarunk volt nem??
-Mi benne a furcsa?
-Nem úgy furcsa , csak nem átlagos .. nem mentünk nyaralni a családunkkal , nem lógtunk végig a barátainkkal , csak együtt voltunk .
-És ez jó nem??Mert nekem nagyon az !
-Ez volt életem legszebb nyara.
-Én azt akarom , hogy legyen még sok ilyen nyarunk , meg telünk , ősz és tavasz .
-Szeretlek Chris!
-Én is Anne.
Teljesen kikapcsolt az agyam amikor belenézett a szemembe.Csak néztük egymást .Megcsókolt és akkor repült egy hullócsillag felettünk. Vajon ugyan azt kívánta amit én?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése