2012. április 21., szombat

4.

Teltek a hetek..azt hiszem egyre jobban szeretem Christ.Már mindent tud rólam.Lassan itt a nyár.. ő lett a legjobb barátom.Félek , hogy ha bármi is történne akkor ez elromlana..de semmire nem vágyom jobban , mint rá.Ő olyan tökéletes!
Az erkélyemen ült , kimentem hozzá.Az ölébe ültetett és átölelt.Az illata..imádom.Rámnézett és puszit adott a homlokomra.Néztük a csillagokat aztán beszélgettünk.A csillagok eltűntek és csak fekete felhők voltak az égen.Az eső elkezdett zuhogni.Chris arca közeledett az enyémhez.Beletúrt az esőtől ázott hajamba , közel húzott és megcsókolt.Mióta várok erre ..Nem akartam abbahagyni , nem akarom elengedni soha!!
Felemelt és bevitt az ágyamra.Az ajtómat kulcsra zárta aztán lefeküdt mellém.Átölelt és én is őt.Ez életem legtökéletesebb estéje.Ő életem legtökéletesebb fiúja.Soha senki más nem tud ilyen érzést kelteni bennem.
-Szeretlek.-súgta a fülembe miközben a hajammal játszott.
-Én is téged!.-boldog vagyok!-Te vagy nekem minden ami kell ..
-Kincsem.-tökéletes mosoly és az a nézés , azokkal a szemekkel. Szeretem!!

Reggel nem volt sehol.Csak egy levél volt az asztalon.
"Meglátogatjuk a nagyszüleimet.Este látlak kincsem!! 
Szeretlek!"
Én is szeretlek Chris!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése