2012. április 21., szombat

2.

Mikor elmentek elaludtam.Holnap vasárnap még van egy napom a suliig.. Nem akarok idegen emberek közé menni ..
Reggel anya keltett , úgy 12 körül.Mennek vásárolni , vigyázzak a házra.OK.
Egyedül voltam otthon.Szemeztem a zongorával.Aztán elkezdtem rajta csak úgy "játszani". Nyomkodtam az összes gombot.Néha elhitettem magammal , hogy jó vagyok..
Elmentem fürdeni , aztán kapcsoltam zenét és eszeveszettül táncolni kezdtem .Ugráltam az ágyon aztán kinéztem az ablakon és láttam , hogy a szemben lévő erkélyen Chris fullákolva nevet.
OK.Ennél gázabb nem is lehetnék..
Most mit kéne tennem?! Szépen csendben leülök és úgyteszek mintha nem tudnám??
Kimentem az erkélyre.Ő átmászott.
-Szia.-mosolygott.
-Szia.
-Holnap megyünk együtt suliba?
-Hát..miért ne..
-Jól aludtál?
-Persze.És te?
-Igen. Én most megyek.. reggel találkozunk a kaputoknál.-megölelt.
Úristen.Belehalok ebbe a srácba.. annyira édes!!Mii?? Nem mondhatom ezt!! Tegnap láttam először!! De a szemei.. és ugy alapbol.. mint valami álom. Najo!! Nemszabaad!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése