2012. április 28., szombat

6.

Chris , Chris , Chris .. hogy én mennyire szeretlek!!
Egyik nap kimentünk a tóhoz. Minden olyan nyugodt volt és tökéletes.Jó ez igy tök nyálasnak hangzik , de azért jó volt ! A lábunk a vízbe lógott a stégről. Chris fogta a kezem.Van benne valami .. Chrisben. Bármilyen ideges vagyok , bármi bajom van csak hozzám ér és mintha megszűnne létezni minden.. csak ő meg én . Ő tud a világon a legeslegjobban megölelni. Úgy magához szorít , legjobb érzés !Míg suliban vagyok haldoklok , mert nem mindig látom.. és amikor azt mondja , hogy 'kincsem' akkor biztos vagyok benne , hogy van vagy 9876545637478 a pulzusom .. Szeretem . Örülök , hogy így hozta a sors ..
-Nincs kedved csinálni valamit?-mosolygott.
-Mit?
-Mondjuk ezt.-megcsókolt.
-Ehhez mindig van kedvem -nevettem.
-Vagy ehhez?!.-azzal a lendülettel berántott a tóba .
Tök vizesen hazamentünk. Fel se tűnt hogy este 10 óra.
Újra az erkélyen ültünk , zuhogott az eső.. mégjobban vizesek lettünk. Együtt fürödtünk .. féltelmetesen cikivolt.. de attól függetlenül fantasztikus.
És a karjaiban aludhattam el .. szeretlek Chris !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése