2012. április 21., szombat

3.

Össze kell szednem magam!!Iskolába kell mennem.FÉLEK!
Anya és apa már elmentek.Chris a kapuban állt bmxxel.
-Jóreggelt.-mosolygott.
-Már akinek ..
-Ne félj már , nem para!! Mindenképp keress meg , ha megkaptad az órarended!
-Rendben.
-Felülsz?? -mutatott a kormányra.
-Megőrültél??
-Lehet, hogy nem a legmenőbb kocsival , de legalább elviszlek suliba.-olyan édes volt..
Felültem.Úristen. El fogunk esni !!Nem tudom, hogy ez vagy az új suli a veszélyesebb.
Beértünk a suliba.Elmentem a papírokért meg az órarendemért.Kimentem a titkárságról és Chris ott várt.
-Együtt van angolunk , kémiánk és törink.
-Csúcs.És a többi??Egyedül leszek??
-Talán még a biosz , de nem mondom biztosra..
-Merre van a 132es terem?Matekom lesz.
-Itt rögtön jobbra.Sok sikert !-megölelt.Nem akartam , hogy elengedjen.

BORZALOM!Mindenki engem nézett , mint valami ufót.
Kémián Chrissel együtt kaptunk laborfeladatot.

Haza is a bicóján vitt.Annyira kedves és édes ez a srác..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése